NGƯỜI BULGARIA CHÚC NHAU NHÂN NGÀY TÌNH YÊU!

Пожелания > Валентинки

Любовта е танц прекрасен
Желая ти да го танцуваш цял живот!
С мен… Честит Свети Валентин!
~ ~ ~
Най-прекрасното нещо за мен е да съм до теб!
Обичам те, миличко! Честит празник!
~ ~ ~
Казват, че любовта идва само веднъж,
но това не е вярно,
защото се влюбвам в теб
всеки път щом те видя.
Честит Свети Валентин!
~ ~ ~
ЧЕСТИТ СВ.ВАЛЕНТИН!
Желая ти всеки час по една усмивка,
всяка минута по една прегръдка,
всяка секунда по една целувка…
и безкрайно много ЛЮБОВ непрекъснато само за теб!
~ ~ ~
Давам ти моето сърце,
с думите ОБИЧАМ ТЕ!
~ ~ ~
Любовта не се състои в това да се взирате един в друг, а в това да гледате в една и съща посока.
~ ~ ~
Желаяти всеки ден от живота ти да бъде за теб Ден на Влюбените.
~ ~ ~
За да съчетаеш двата празника в едно, ти пожелавам винаги да си пиян от любов.
~ ~ ~
Бъди все така красива, весела, игрива!
Бъди винаги засмяна и в искри обляна!
Бъди нежна и добра и се отдай на любовта!
Честит празник!
~ ~ ~
Честит празник! Пожелавам ти толкова радост, колкото когато те видя;
толкова любов, колкото когато съм с теб;
толкова късмет, колкото имах, за да те срещна!
~ ~ ~
Добрите момичета приготвят вечеря. Лошите питат какво ще има за закуска!
~ ~ ~
Чудя се дали да ти пожелая нещо или да ти кажа, че аз желая нещо…
~ ~ ~
Искам да споделям с теб всеки изгрев и всеки залез.
Ти правиш толкова изпълнен моя свят. Обичам те!
~ ~ ~
Ти не излизаш от мислите и сърцето ми.
Обичам те!
Trả lời

